La crònica lingüístico-literària del Michel Bourret Guasteví - Episodi 1 - Punts i comes
Un dilluns de cada dos, Michel Bourret Guasteví, poeta i traductor rossellonès d’arrels menorquines, presenta un autor o una obra de la literatura dels països catalans a partir d’un mot, un gir o una expressió. Una passejada amena entre paraules i persones que vol transmetre el gust de llegir... i xerrar.
Avui, primera crònica de "Punts i comes" aquesta en justifica el títol per la voluntat de fer passar a la ràdio el que no s'hi sent del text literari: la puntuació que marca pauses i canvis d'entonació. Un viatge al país dels mots i dels autors a partir dels silencis.
Punts i comes. Del mot al llibre, a banda i banda de l'Albera
- Descripció del programa
- Un dilluns de cada dos, Michel Bourret Guasteví, poeta i traductor rossellonès d’arrels menorquines, presenta un autor o una obra de la literatura dels països catalans a partir d’un mot, un gir o una expressió.
- Emissió
- actualment no en emissió
- Presentat per
- Michel Bourret Guasteví