INFORMATIU: Dijous 07 d’octubre 2021
La mascareta ja no serà obligatòria pels alumnes de les escoles a partir de dilluns vinent. La informació es va confirmar ahir després que s’estabilitzés la taxa d’incidència per sota del nivell d’alerta durant 5 dies consecutius.
L’Alta Autoritat de la Salut recomana una tercera dosi del vaccí contra la Covid-19 per tot el personal sanitari, pels bombers o encara per tot el personal del sector medico-social.
Avui comença a Perpinyà la Fira Exposició de tardor al Parc de les exposicions. Fins dilluns podreu descobrir les parades d’uns 200 expositors.
Moviment de vaga a la clínica mutualista catalana. Els vaguistes reclamen més efectius per un bon funcionament de l’estructura. L
Dissabte els Dracs Catalans jugaran la final de la Supelliga. Ràdio Arrels no es perdrà aquest esdeveniment històric i retransmetrà el matx en directe des de l’estadi Old Traford de Manchester. A Anglaterra els Dracs podran comptar amb el suport dels catalans que hauran fet el viatge, però també amb seguidors anglesos. Els Dracs podrien treure profit del fet que molts seguidors anglesos voldrien veure perdre l’equip de St Helens.
El Comitè de Solidaritat amb els presos, exiliats i represaliats catalans convoca avui una nova solidària. Entre els fets d’actualitat que seran destacats hi ha evidentment la suspensió de l’extradició del president Puigdemont per part del Tribunal de Sàsser a Sardenya. La cita torna a ser a Perpinyà, a 18h30 al peu del Castellet.
El Tribunal Constitucional espanyol ha confirmat la condemna contra Artur Mas per desobediència greu per la consulta del 9N del 2014. El president ja ha confirmat que pensa portar el cas davant del Tribunal Europeu de Drets Humans.