L'ensenyament en època de confinament: les noves tecnologies al servei de la improvisació

“Els pares d'alumnes no són professors”, “Comencem a tenir el retorn de pares d'alumnes que s'enfaden perquè són cansats, en poden pas pus”

Catalunya Nord

El ministre francès de l'educació, Jean-Michel Blanquer, vol assegurar la continuïtat pedagògica en aquests temps de confinament. Professors, alumnes i famílies s'han d'adaptar a la situació amb noves tècniques i noves eines de treball.
Actualment els professors fan el possible per mantenir un contacte amb els alumnes i les famílies. Correus d'informació regulars i converses per videoconferència són maneres d'evitar el què tots els professors temen: que alguns mainatges es desconnectin de la dinàmica escolar.

Frederic Traby és professor de maternal a l'escola d'Illa, és també membre de la FSU (Federació sindical unitària),denuncia que el treball a distància a través de les eines numèriques pot perjudicar les famílies amb menys mitjans.
Traby també alerta de les conseqüències que poden tenir aquestes condicions sobre els futurs exàmens dels alumnes: